zaterdag 23 juli 2011

Dag 21: Miami, chillen en (weer) shoppen!


Vandaag lekker gechilled op het strand en bij het zwembad,het was echt een heerlijke dag met een strakblauwe lucht en eindelijk een beetje wind!


Ik kreeg een berichtje van de eigenaar van ons appartement of we er morgen al uit willen en dan krijgen we voor 1 dag een ander en mooier appartement op dezelfde etage,ik heb gezegt dat het goed is,als we maar wel gelijk over kunnen.Volgens de receptie kan het niet,maar volgens de eigenaar dus wel,wordt vervolgd morgen..
Na het douchen zijn we naar Ocean Drive gereden en jezus wat was het druk,maar het is natuurlijk ook zaterdagavond,allemaal party publiek,wel leuk om te zien allemaal.
We hebben gegeten bij het beroemde Cologny Hotel!

Daarna nog even gelopen en toen zijn we weer naar Licoln Road gereden,want Syl had daar gister leuke gympen gezien,die zijn we dus gaan halen.
Er zit daar ook een Apple Store,daar zijn we dus ook geweest,het lijkt daar altijd wel uitverkoop zo druk,maar we zijn dus een I Pad 2 rijker!!Was eigenlijk niet de bedoeling,maar toch leuk als je hem weer hebt,haha.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Mijn naam is Carolien en volg jullie blog omdat ik ( door het weer hier in Ned.) ontzettende heimwee heb naar Florida Haha.
    Vorig jaar zijn wij (gezin met 3 kinderen) in de zelfde periode naar florida geweest.
    Leuk om jullie foto`s te zien , vooral van de dag van de finale ned.-spanje, daar waren wij namelijk ook bij aanwezig.En het restaurant naast Dash hebben wij ook gegeten.Ik wens jullie nog veel plezier, en geniet nog even van de warmte daar want hier is het herfst.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb gehoord dat het weer idd heel slecht is in Nederland,daarom heb ik eigenlijk zelfs na 3 weken nog geen zin om terug te gaan,haha.
    Wij waren verleden jaar voor het eerst,maar zijn eigenlijk gelijk verslaafd aan Florida en hopen volgend jaar weer te kunnen gaan.Grappig dat jullie verleden jaar op dezelfde plek waren!
    Groetjes Natalie

    BeantwoordenVerwijderen