donderdag 28 juli 2011

dag 23:terugreis en weer thuis!

We mochten gelukkig wat langer in ons appartement blijven,dus zijn we s ochtends gewoon nog naar het zwembad gegaan,daarna nog lekker gegeten en gedouched en om half 4 zijn we vertrokken naar het vliegveld.
Auto inleveren ging weer vlot,daar waren we zo klaar!
Wat een oud vliegveld trouwens,in ieder geval dat gedeelte waar wij zaten dan.
We hebben om 7 uur nog wat gegeten daar en om kwart voor 8 konden we boarden.
Het vliegtuig zat niet vol en omdat op onze rij de beeldschermen het niet deden,zijn ik en Syl naar voor verhuist(lekker veel beenruimte),Reynaldo heeft de hele vlucht geslapen op 3 stoelen en Marciano en Ger zaten daarachten,al was Ger op een gegeven moment bij Reynaldo gaan zitten ivm de ruimte.
Om 10.15 landden we in Londen,daar moesten we een stuk lopen en een stuk met de bus naar terminal 4,daar moesten we nog een paar uur wachten,dus hebben we eerst nog ontbeten,ik heb nog een beetje rond gelopen en om 14.00 konden we daar weer boarden,we vertrokken om 14.45 en na ong 3 kwartier landden we alweer op Schiphol.
Toen we bij de bagagehal aankwamen lagen onze koffer(allevijf!!)al op de band,de taxichauffeur was er ook al,dus om ongeveer 18.00 waren we al thuis!!
Dezelfde avond nog alles uitgepakt/opgeruimd en om 23.00 ging iedereen zo'n beetje wel slapen..
Nu weer sparen voor volgend jaar,dan misschien weer naar Florida!!