zondag 10 juli 2011

Dag 9: Cocoa Beach

Vanmorgen lekker tot half 9 geslapen en na het ontbijt zijn we naar Coacoa Beach gereden,de lucht was strakblauw toen we hier wegreden,maar toen we daar aankwamen was het licht bewolkt,dus eigenlijk hebben we er niet aan gedacht om ons goed in te smeren,nou dat hebben we gemerkt want we zijn allemaal zo rood als een kreeft,haha.
Verder was het een lekker strand,al vond ik de zee niet zo warm en blauw als in Miami.


We hebben daar wel nog lekker gegeten bij een heel leuk tentje,alleen toen ik even met de kids naar de wc ging hebben we nog een arrestatie meegemaakt,we hoorden wat geschreeuw en toen ik ging kijken zag ik hoe er iemand een pistool in zn zij kreeg en gearresteerd werd,Reynaldo stond er vlakbij dus die trok ik maar snel de wc in,best spannend dus!
Om half 4 zijn we nog even naar de pier van Cocoa Beach gereden en hebben we daar bij het vissen staan kijken,wat is dat geweldig zeg,de een na de andere haai werd gevangen en wij hadden dat natuurlijk nog nooit gezien,we zijn daar toch wel een klein uur gebleven tot de lucht zo zwart werd dat we maar beter konden vertrekken.
Op de weg terug hebben we ook een paar aardige buien gehad.



Daarna nog even boodschappen gedaan,we waren om half 7 thuis,dus konden de kids nog even zwemmen,de rest vissen en zo vliegt de tijd weer voorbij..
Morgen gaan we naar Univeral,daar zijn wij ook nog nooit geweest,dus ben benieuwd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten