maandag 25 juli 2011

Dag 22: Miami

Vanmorgen zijn we eerst even naar het strand gegaan en weer lekker in de zee geweest en daarna natuurlijk weer bij het zwembad gelegen.
De verhuizing is goed verlopen,we hebben de kamer die recht tegenover onze oude kamer zit,dus we hoefden alleen de deuren open te zetten en konden zo alles overbrengen,deze kamer is echt een stuk mooier dan onze oude,dus dat is wel leuk,jammer dat het maar voor 1 dag is!
Ik hoop dat we niet om 12 uur er al uit moeten,ik heb gevraagd of we de kamer langer mogen omdat we natuurlijk pas om 20.45 vertrekken..
'S avonds hebben we gegeten op Lincoln Road en daarna voor de laatste keer gewandeld,dat ga ik echt wel missen hoor en als ik hoor hoe het weer in Nederland is wil ik helemaal niet meer terug...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten